Servisas ir garantija
Visi šaldytuvai "Snaigė" yra neabejotinai aukštos kokybės, jiems suteikiama ilgalaikė priežiūros garantija. Tačiau jeigu Jūsų šaldytuvui prireiktų mūsų kvalifikuotų specialistų pagalbos, prašom kreiptis į Jums artimiausią sertifikuotą AB Snaigė servisą ar į SNAIGĖS SERVISĄ – visada padėsim!
 
SNAIGĖS SERVISO darbo laikas:
Pirmadienis - ketvirtadienis nuo 7.30 iki 16.30 val.
Penktadienį nuo 7.30 iki 14.00 val.
Tel. 8 700 55080
El. paštas: servisas@snaige.lt
 
Kad galėtume Jums kuo greičiau pagelbėti, kreipdamiesi žinokite SNAIGĖS šaldymo prietaiso modelį (Typ/Тип ir MODEL) bei numerį (Ser.No/Фабрик Но). Šiuos duomenis rasite gaminio etiketėje, priklijuotoje ant šaldytuvo skyriaus sienelės.
 
Kodėl verta rinktis SNAIGĖS SERVISO paslaugas?
  • Remonto paslaugas teikia kvalifikuoti meistrai.
  • SNAIGĖS SERVISAS dirba tik su sertifikuotais partneriais.
  • Jei reikalingas remontas, naudojamos tik gamintojo detalės, nurodytos prietaiso konstrukcijos dokumentacijoje.
  • Šaldytuvai remontuojami tik  AB SNAIGĖ nustatyta tvarka.
Jei turėsite pretenzijų dėl remonto eigos ir kokybės, praneškite mums telefonu 8 700 55080
 
Garantija. Išsamų garantijos teikimo aprašymą rasite čia
 
Originalių atsarginių dalių ir priedų Snaigės šaldytuvams galite įsigyti SNAIGĖS išparduotuvėje, teirautis SNAIGĖS SERVISE ar užsisakyti pas sertifikuotus SNAIGĖ SERVISO partnerius.